Chì importa quandu si tratta di u sviluppu di suletta?

In questu articulu, vogliu sparte cun voi sta infurmazione principiendu una storia.

U 16 d'aostu, avemu ricevutu un pezzu suletta campionu da u nostru cliente è ci anu dettu chì sta suletta hè per scarpi - scarpi di travagliu.Di solitu, chì avemu bisognu di verificà cù i nostri clienti dopu avè u campione di benchmark?

Prototipu di suletta o dati di suletta

Duranti tuttu u prucessu di sviluppu, questu hè a parte più vitale, soprattuttu quandu si tratta di insoles orthotic.Per u benchmark chì avemu ricevutu, hè un grossu di 4 / 6 mm, chì significa chì u grossu di l'avanti hè 4 mm è u spessore di u taccu hè 6 mm.Passendu tutti i nostri dati di muffa, avemu solu 5/7 mm di muffa quandu ci vole a listessa forma.Dopu avè verificatu cù i clienti, accunsenu à aduprà u nostru moldu attuale.

Specificazione

 Prima, chì tipu di materiale avemu da aduprà?EVA, Ortholite o PU?Normalmente, quale tipu di materiale usemu determina quale tipu di muffa avemu da apre.In questu casu, avemu usatu schiuma PU.

 Allora si tratta di a densità o di u durometru di u materiale.Questu hè esattamente secondu a dumanda di i clienti.In questu casu, a durezza di a mostra di benchmark hè 40 shore C. Per u materiale di scuma, ci hè sempre una varietà di materiali.Per esempiu, se a nostra durezza di destinazione stabilita hè 40 shore C, u risultatu puderia esse da 37-43 shore C.

 Infine, hè u culore.Ci hè dui modi principali: u listessu cum'è l'esempiu di benchmark o furnisce u codice di culore Pantone.Tutti dui sò accettabili.

 Logo

 Di solitu, a stampa di trasferimentu di calore hè u modu principale.Dopu avè ricivutu u schedariu di logu, dumandemu à u nostru fornitore di logu per apre a piastra di logu, chì duverà circa 3 ghjorni di travagliu.Ma in questu casu, u nostru cliente solu ci hà mandatu u schedariu di logu un ghjornu prima di a data chì hà bisognu di noi per mandà i prudutti, cusì in questu modu, avemu solu una opzione per aduprà a stampa di sublimazione.Utilizendu a nostra macchina di sublimazione interna, pudemu stampà i loghi di i clienti in solu 1-2 ore.U nostru strumentu in-house ci dà più vantaghju quandu avemu trattatu cù alcune circustanze impreviste.

Infine, avemu riesciutu à mandà a mostra in solu 3 ghjorni.Ma senza e risorse chì avemu in a nostra fabbrica, ùn pensu micca chì pudemu ottene questu - usendu u tempu più breve per mandà a mostra di dumanda à u tempu dumandatu.

 Cum'è un fornitore, vulemu sempre fà u nostru megliu per risponde à e dumande di i clienti.Allora, pls cuntattateci quandu avete bisognu di u pruduttu insole.Semu cunfidenti chì pudemu ottene di più standendu ciò chì avemu avà - arnesi, materiali è fornitori di supportu.

 Aspettu di sente da voi!

 

 


Tempu di Postu: Aug-22-2022