AUDIU 2020, SALU 2021

Un annu indimenticabile, un finale maravigghiusu, una straordinaria Gala di u Festival di Primavera di Bangni 2021 hè stata realizata cù successu, finendu u 2020 è chì principia u 2021!

"Amate Bangni, sognu di u futuru" à l'iniziu di l'avvenimentu, u sgiò David hà fattu un discorsu, ringraziendu ogni staffu di Bangni per u so travagliu duru è u travagliu duru in u passatu 2020, celebrendu u Festival di Primavera cù tutti l'impiegati è accoltu u so travagliu. "Bull" annu !

In questu annu, riescimu cun successu à pruduce 1,5 milioni di paia di solette orthotic è ancu 2 milioni di paia di solette PU / E-TPU.Tutti questi rializazioni sò fatti da i nostri culleghi.

Cù ricordi di u 2020, tutte e persone di Bangni anu vistu u documentariu video di Bangni inseme è anu assistitu à u 2020 di Bangni!Canta u nostru inno di battaglia Bangni à l'unison!I riverberi di l'alti è di i bassi sò sempre infiniti, a melodia di a speranza hè gentile è armuniosa, è in u cantu pinghjemu un bellu annu di u boi d'oru !

Cantà, ballà, lettura di puesia è ghjoculi, simu cusì cuntenti.

A magnifica festa visuale ghjunse à pocu à pocu à a fine.U nostru GM David hà ancu fattu un discorsu à tutti: "ringraziendu tutti i mo culleghi di a cumpagnia per i so cuntributi eccezziunali per superà tutte e difficultà è aiutanu l'altri in a stessa barca!Mi auguru ancu à ogni Bangni un bon annu cinese è una famiglia felice !

À a fine di a festa, tutti i staffi di Bangni si sò riuniti, pigliò una foto di gruppu, è fighjatu un bonu tempu inseme!U successu di a festa dimustrava cumplettamente u spiritu energicu è pusitivu di u populu Bangni.In u futuru, l'implementaremu in terra, esse curaggiu per innuvà è cercà u sviluppu, creà novi rializazioni è creanu glorie più grande!

Salute, 2021, simu ghjunti.

nutizie (1)
nutizie (2)
nutizie (3)

Tempu di Postu: Apr-14-2021